Söndag 27 Juni

Hejsanhoppsan nu har det blivit dålig uppdatering igen.. Det har hunnit varit midsommar och allt!

Aja, på midsommarafton va vi några tjejer hos mig och åt , lekte lite. med det för för jävulst mycket mygg, så det var inte så väldigt kult att stå ute. Men kvällen vart rätt mysig, fick besök av johanna fanny och elin. Vi gick upp till gästis och kikade lite, såg ett och annat .. Ni tjejer vet nog de!

Midsommar dagen vart rätt kul, tycker iaf jag! Vi var några stycken hos mig, sen cyklade vi till hammarby, jag och rebecka åkte tandemcykel (Y) Kom in sista timmen i parken, så fick shakea loss lite innan hemgång.

Ja det vart en liten snabb sammanfattning av kvällarna, slänger in några bilder också!

Fredag!



Lördag!


mäeh, vem har tagit den här bilden då !?!?!

Nej nu ska jag söndagsmysa med mig själv ! :) imån är det den 28'de ♥ om ni vela veta!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback