Hairstyle dilemma!!

Ska klippa mig om en halvtimme och vet inte hur !!! Har massa olika tankar, vill prova allt med de går ju tyvär inte :/


Hade ju planer om att klippa lugg, Elin Kling bar upp sin lugg perfekt, skit snyggt ju. Jag är dock lite skeptisk på hur de skulle kunna se ut på mig, jag har ju inte lika stor panna som hon.. Kan inte se mig själv i lugg tyvär, tycker det är skit snuggt på andra, Speciellt Elin Kling ;)

 
Sen har jag också funderat på "lutfrippan", fast jag vill inte ha så kort, utan den längden jag har också kortare i nacken. Men då kör det ihop sig med att jag vill spara ut mitt hår långt ...


Här är ungefär som jag har nu, Men jag tycker det är så tråkigt att ha så lång lugg. Skit snyggt när jag ser på dom här snyggingarna, men på mig är det fult!


Luggen här var ju snygg jaao !!

Nej nu måste jag rusa iväg, får se hur det blir .. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback