Måndag 24 Januari

Hejsan! Idag slutade man 11.30, sköönt! Och imånn blir man hemma från skolan, ännu skönare!

Något som inte är så skönt är min träningsverk som jag har jusst nu.. Gymmade i torsdags och gav verkligen allt i benen, och dom har jag inte tränat på gymmet så ofta.. (tänker att jag tränar dom genom att spela innebandy). Men nu tränade jag benen iaf, speciellt vaderna, eftersom jag tycker att jag inte har några vadmuskeler. Sen körde man pump igår, och jaaa! Jag är helt slutkörd känns de som, ända stället jag inte har träningsverk i just nu är magen. Helt sjukt vad jag har i vaderna!

Och ikväll är det innebandy träning som gäller! Får se hur det går.. Men det brukar funka att springa, värre att gå, och värst att gå i trappor!!!!!!



NÅGON SOM BEHÖVER EN EXTRAJOBBARE NÅGONSTANS!? JAG BEHÖVER EXTRAJOBB! ;)


Kommentarer
Anonym säger:

du kan börja städa mitt rum , 5 kronor i timmen :)

2011-01-24 | 17:38:08
rebeckap säger:

du kan börja städa mitt rum , 5 kronor i timmen :)

2011-01-24 | 17:38:38
eevelinaj säger:

Då ska jag städa jävligt sakta!:D

2011-01-25 | 18:30:56
Bloggadress: http://evelinajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback