If I was a rich girl ..

Åkte ut och åkte lite inlines ensam ändå, vart en liten tur sen upp till mormor. Mormor hade plockat kantareller så jag fick en hårdmacka med det på ♥ Sen vart de en liten tur innan jag åkte hem med!

Nu sitter jag och funderar, jag skulle så gärna vilja köpa en långklänning som jag kan ha i Turkiet. Men alla jag hittar är ju rätt dyra, men med min ekonomi är väll allt dyrt egentligen.. Men jag vill så gärna ha en, vet inte om jag skulle våga använda en här i Sverige.. Tycker det är jätte fint, men jag vet inte om jag skulle passa i det här hemma. Men i Turkiet vill jag ha en!

Här är några jag skulle kunne tänka mig att ha :


Alla klänningarna är ifrån Nelly.se + halsbandet. ''Hope-ringen'' är från stylebytyra och glasögonen som jag DÖR för är från Louis Vuitton (evidence millionaire) .

Så om någon rik människa ser detta blogginlägg så kan dom väll köpa mig dom där glasögonen. Dom kommer jag nog aldrig ha råd med själv :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback