Söndag 29 Maj

Lovade ju att visa vad jag köpte i valbo i går, så nu ska jag hålla det jag lovat !


från bikbok, 149 :-


halsband från glitter, 129 :- (tror ja)


Iphone skal från kjell&co, 79 :-




Förövrigt så känner jag mig helt ... Konstig.. Eller någonting känns inte bra, jag tänker mycket på andra och hur dom mår .. Förstår inte hur jag kan bry mig så mycket om människor jag inte alls känner nå bra :/ Sitter och tänker och tänker, och blir riktigt ledsen, över någonting som inte ens är mitt bekymmer.. Det är sjukt .. Jag måste sluta tänka så mycket.. Men jag kan inte rå för det .. Har en riktig klump i magen och jag mår inge bra .. Det är dock inte bara för att jag tänker på hur andra människor mår, har några andra anledningar med.. Men men ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback