Söndag 8 Maj

Hejsan :) Idag har jag haft en bra söndag, stekt i solen med linn, kollat på kusins fotbollsmatch, övningskört och äntligen ätit kebabrulle, som jag varit sugen på i en vecka nu !

Och förövrigt så har det här varit bland dom bästa helgerna på länge, fredag var jag på rättviksmarknad med emma, kan säga imån vad jag köpte där! På kvällen var emma jag och antonia hos antonia och myste, har inte skrattat så mycket som jag gjorde då på länge! Lördag var jag ju på Club Etage i Falun med Linn och det var TOPPEN! Och idag har jag ju sagt vad jag gjort.

Jag har hunnit städa mitt rum idag med, och nu har jag tänt ljus och slagit på Desperate Housewives, så nu ska jag krypa ner i min sköna säng och kolla på det och sen sova! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback