Fight Filmer !

Har precis kommit underfund med vilken sorts filmer som är mina favoriter. Jag har alltid gillat verklighets basterade filmer, dom berör en mer liksom. Har också alltid gillat dansfilmer. Men nu har jag kommit på en genre som jag tror jag tycker är min favoritgenre: Fighting filmer!!!
Har tänkt efter, och många av mina favorit filmer är just fighting filmer. Och dom allra flesta fight filmer är hur bra som helst!! Jag har precis kollat på filmen Warrior, och den filmen gjorde detta ännu mer självklart.. SÅ JÄVLA BRA! Toppen av fighting filmen, toppen och mina favoritfilmer, LÄTT ! Jag blir så glad när det görs nya filmer och dom är bra. Har ni inte sätt den, så lär ni kolla på den ♥



Här är lite utav mina andra favoritfilmer som är fightfilmer:


Blood and bone, Cinderella man, Never back down och alla Rocky filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback