Söndag 11 Augusti

 
 Hallå! Såndär dålig uppdatering nu igen. Antingen uppdaterar man inte för att man inte gör något så man inte har något att skriva om, eller så gör man saker så man har massa saker att skriva om men då har man inte tid att skriva,eller man tar sig inte tid helt enkelt.. 
 
Var på bio igår, Känn ingen sorg fick de bli. Den var aningen långtråkig.. Ganska djup.. Alltså slutet lyfte ju upp hela filmen för det var så tragiskt,lyckligt och bra, allt på samma gång! Men förövrigt var den jäkligt seg.. 
 
Idag händer absolut ingenting vad jag vet .. Känns som en typisk söndag.. Kanske ska städa lite och köra en spakväll efter..? Det visar sig. 
 
 

Kommentarer
Sofie säger:

varför beter du dig som att du vore 5 år? börjar whina för minsta lilla och klagar konstant på ALLT i bloggen. Ful kropp, fult ansikte, inte nöjd, inte bra på nått, inte bra på innebandy ÄN SEN! vad ska du göra åt det? Fokusera på saker som är positivt så kanske du kommer må BÄTTRE.

tack å hej

Svar: Först och främst blir jag en aning irriterad över en sån här komentar. Det är så lätt för personer som inte har en aning om vad som händer i ens liv och vad man känner, att sitta och säga att man ska sluta klaga och fokusera på saker som är positivt..! Komentaren överlag är ju helt idiotiskt skriven.. Men visst håller jag med till en viss del! Jag vet att jag klagar på mycket i bloggen. Det är där jag skriver ut vad jag tycker och tänker, i MIN blogg, där JAG klagar hur mycket JAG VILL. Jag ''marknadsför'' inte min blogg, jag tvingar ingen att gå in och läsa. Jag skriver för min egen skull, och för Rebeckas ;) Ibland kanske man ska tänka steget längre innan man skriver något? För helt ärligt så vet ju inte du ''Sofie'' alls vad som händer i mitt liv, och hur jag har blivit bemött på vissa saker..
evelinajönsson

2013-08-12 | 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback