Fredag 1 Mars

 
Hej! Idag står absolut ingenting på planeringen, vad har denna fredag att erbjuda? Nelly kommer till Torsåker idag iaf, de kan ju bli roligt, Nelly tid är ju alltid bra ♥ Thomas lag har match idag men han har ont i halsen och ska inte vara med, och då är det inte alls lika roligt att kolla .. Blir nog en hemmakväll helt enkelt.
 
Igår föjlde jag med Thomas och besiktigade hans mammas bil, för han lovade mig att vi skulle åka till kupolen efter. Vart en snabb visit på en timme bara eftersom Thomas hade med sig en kompis också, och dom var ju måttligt roade att springa efter mig.. Men jag hittade en fin tröja och två par trosor som tilsammans vart 203 kronor = billigt!
 
Tröjan är typ korallfärgad, inte så röd som den ser ut på bilden iaf. Allt kommer ifrån min nya favoritbutik som jag upptäckte i Göteborg, New Yorker!! Den butiken skulle mer än gärna få öppna i valbo eller gävle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback