Söndag 20 April

 
Sol sol jätte sköna sol! Herregud vilket härligt väder det har varit idag! Började dagen med att åka ner till Torsåker, solade och åt lunch med mamma,pappa,mormor och matte. Jag trodde att jag inte skulle få så mycket färg idag, men så fel jag hade! Ser ut som en kräfta just nu och ansiktet är kokhett! Lyckades även somna en liten stund i solen så jag har legat med huvet åt sidan, vilket har resulterat i att jag är jätte röd på ena sidan och mindre röd på andra! Haha kul! 
 
Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer idag, Thomas och jag var en sväng till hans mamma so fyller år idag! Nu ska jag kika lite på Paradise Hotel Norge sen soooova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback