BIRTHDAY DAY

jaop, först och främst vill jag säja grattis till mig själv på 15 års dagen :) känns riktigt bra!! dagen har varit rätt kul , mkt folk har varit här och jag har fått lite småthings. typ , parfym , nagellack, bok, film, blomma, gardiner, dekorations kudde , ljus, presentkort och massa pengar ;p sen ska jag ju få nya möbler till mitt nya rum :D yäääes! pappa satt dit listerna idag så nu är det bara damsuga och flytta in :Dyippii. längtar staarkt!
haha , glodde just till på tv;en , Gb-glass reklamen är grym , han bah : You Talking to me? HAHAHHAHAHAHAHAHAHA! så jävla bra ! :D lika mjukost reklamen , när ungen dansar , också hur kul som hälst ;b
Nu är det en hel vecka innan one tree hill sesong 5 är igen ;s buhu , borde gå typ två gånger i veckan ;D fast veckorna går ju rätt snabbt  juh:D som tur har jag ju alla andra sesonger som jag kan titta på hemma ;d är på 5;te avsnittet i sesong 4 nu ;D
Jag har koommit på en sak ... jag har ju börjat titta på oth från sesong 1 igen , eller jag är på sesong 4 nu. men iaf . det betyder att jag inte tittat på american history x på typ år och dar , och jag saknar värkligen å se den , går ju en film med edward norton i dag på 4;an och när jag hör hans röst blir jag värsta taggad till att se, men jag har ju lilla tven på mitt rum och den tittar jag på oth på kvällarna och ahx funkar inte i storat ven BUHU ;( och jag orkar inte ligga och titta på lilltven på dagarna ;b vet inte varför , men så är det iaf ;s  har inte sätt AHX sen Söndag 9 Mars ! gah, läängesen. har faktiskt skrivit när jag sätt det och hur många gånger :P weird , jag vet ;p ska vi se hur många gånger jag sätt den då ;p 73 gånger på 77 dagar ;p coooolt ;D ´

jaja, nu ska jag nog slummra in till scoore och oth :) goodnight - xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback