Lördag 26 april.

hejhopp.
usch , jag har lite dåligt samvete idag ;s jag har liksom setat vid tv;en från klockan 11 till typ 6 idag ;s Jag var med jessica igår till lager 157 sågmyra , fanns ingenting bokstavligen ;s buhu , men köpe ändå en huvtröja för 100 lappen :) sen åkte vi till mig och var ute en liten stund med linn. men gick hem direkt typ, såg på onetreehill . vakna och det var då vi börja se på tven , sen satt vi hela dagen och titta på oth och the hills , dirty dancing vart det därimellan också, så en hel lördag gick bort bara sådär ;s buhu. men hade trevligt med jessica iaf :D det är ju huvudsaken :)
Längar tills imånn gör jag också.....ONE TREE HILL :D

sista dagen som fjortonåring --->

Kommentarer
Sveriges nya tjejblogg säger:

Kika in på http://girlsofgbg.blogspot.com/

Där händer det grejer

2008-04-26 | 20:51:58
Bloggadress: http://girlsofgbg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback