Söndag 13 april.

Hejhej, Idag har dagen varit lite slö, var trotts allt uppe till typ tre inatt ;b eller ngt sånt. Var på filmkväll hos linn, mkt trevligt :) Vi åt lite mat, eller rätt mkt faktiskt, tacos är gott :D sen prata vi alot .  Också kom vi till the movie part . vi såg först the grudge sen blev det euorotrip och jag är säker på att vi kolla på en till innan vi såg step up ;p sen prata vi oss till söms typ :)
på morgonen såg vi på ännu mer filmer, men mitt minne är inte absolut det bästa som ni kanske märker ;s men det vart 2 skräckisar och I am ledgend :) Det vart iaf en lyckad kväll. men man var ju inte så pigg när man kom hem ;s så jag titta på en film så jag låna av linn , men edward furlong :) vi hitta 2st . hur bra är inte det då !???? :D HUR BRA SOM HÄSLT !  tyvär så somna jag vid typ hälften ;s jaja så kan det gå .
Och idag var det one tree hill också, och nu har nathan klippt av sig jesus locken , puuuuh! nu är han snygging igen , men inte lika snygg som lucas <3 jaamiee:) börjar faktiskt gilla sesong 5 nu också :) tycke inte om det så mkt i början , men nu börjar jag gilla igen =) (Y)

åånej , imånn är det skola kom jag på , brytdag ;s så jag ska jobba ikapp :( joobbigt värre, men när jag gjort fysikprovet och fått förhoppningsvis G så kommer det nog kännas mkt bättre, spanska prov på tosdag också . det lär jag komma ihåg. aja;

Nu ska jag fortsätta titta på oth-boxen sesong 3 avsnitt 9 :)

Måste också tillägga att jag hoppas du får vila i frid nu engla ;( även fast vi hällre ha vilja haft dig här :) men nu finns det det sjuka människor i denna värld som är själviska och jag fattar absolut inte hur man kan döda en 10 årig flicka, lika dåligt att döda i huvudtaget, vem det än är.men herrugud.. jag blir så besviken. :(


image10

Tiden var inte inne , Det var inte Dags .
Som en blomma som har brutits av förtidigt . Själken har gått av på mitten ,
Trots att själen inte var Redo . Men det kanske finns kanske en plats för förtidigt avbrutna Blommor ?
 Det kanske finns en plats där ofärdiga själar kan komma till , och börja om på nytt igen




xoxo <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback