tisdag 29 april

eeyyooh !
denna dag har varit helt okej tycker jag , elller tisdagar är alltid jobbigt eftersom det är så mycket fysik ;s men annars gått bra :D yää!
Hittat på hyss med emmma har jag gjort i dag också ;p seniorerna och sen studsmatta ;d
(nu är även min uppe) YIPPI!
hahha , vi körde barngeni idag så kom det upp en fråga som lyder : Vad heter mannen som styr irak ? emma smart som hon är svarar ; American Bush !
HAHAHHAH! lol! lusOlort ;p

Imånn ska jag nog försöka få med mig antonia till bruket och köpa hårfärg med mig ;D sen ska jag höra med erica hur hon jobbar. fast igentligen skulle det vara bra om jeessica kunde hjälpa , men hon är ju tyvär sjuk ;s synddet ;\

jaaojao , nu ska fixa lite musik och sen blire one tree hill ;D yeeesss ! lite parlamentet före också säkert ;) haha .-
(hoottie också)
XOXO.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback