Torsdag 10 April

suck suck, fyfan , försöker göra läxor men det ju inte som jag tänkt ;s har muntlig redovisning imånn och det kommer absolut inte gå nå bra känns det som , jag har inte förbrett ngt alls , det står still i huvet. + attt jag ska svara på frågor till en novell också ;s hoho , jag fick en idé ! men jag ska inte avslöja den till yougays;p muhaha.

Medans jag har setat och försökt gjort läxorna har jag kommit på att jag vill kunna göra min blogg snygg , så som ingen annan har , slipper man ha dom trökiga temana som finns nu , men det går inte heller nå bra . och provat lite men jag kommer inte fram till ngt snyggt ;s I NEED HELP :) om ngn är bra, tipsa mig (Y) jag har iaf bytt till ett hjärttema nu ;p eftersom jag ska göra heting för dagen :)
Den idén fick jag från ngn annan , vet inte vem , hitta på google när jag sökte på Chad Michael Murray, inte konstigt att han kommer upp på ngt sånt ;p JAJA,  så det är det nya inne liksom.

(F) jag tycker att det som har hänt med Engla är bedrövligt! Asså vem är så dum att göra ngt som nu har hänt. helt sjukt. på tal om ngt annat men jag kom på det nu. men fyfan. Hoppas med hela mitt hjärta att du fortfarande är vid liv, håll ut!  kan inte tänka mig hur dina riktigt nära och kära känner, när man själv känner så mycket känslor. (F)

´+
sak till som är bedrövligt...... VÄDRET ! jag som trodde det skulle bli sommar nu , också kommer det SNÖ! så j*vla onödigt. jag som inte har ngra skor nu i vinterplasket, får gå med mina ''dåvarande'' vita tennisskor, som är skit kalla ;s buhu ;<

aja, nu måste jag värkligen fortsätta med läxan ... seeyasoon, då har jag med mig Dagens H.O.T'ing:D XOXO<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback