Fredag 1 augusti

Igår hade jag en trevlig dag med linn, vi fick skjuss av uffe upp till edsken. Men näår vi var där börja det åska och blixtra, fast det hindra inte oss från att vara kvar =) När vi satt och käka lite kom alexander :) åh,jag jusstia . Linn lilla kompis Molly (4år) var också där. goood vilken söting. När hon skulle åka fick alla en kram utom jag ;O t.o.m skråmo !? haha. menmen ;p

Aja, vi gick från edsken till linns morfar, vi trodde han kunde skjussa hem oss. men hans bil var sönder ;s så vi fortsatte vandra ;p tillslut kom vi till mathias ,, så han gick med oss på våran vandring, till slut fick jag ringa morbror , och han kunde komma och hämta ;D bra att man gick för nu har man fått lite motion (staving?)

Idag lär jag väll ta tag i och städa förstår ja :S ussch! egentligen orkar jag inte , men man måste ju ibland ;( byebye!

xoxo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback