Fredag 22 augusti

wihoo, hela skolveckan avklarad :) och nu blir det helg :D men vad ska man hitta på i helgen då ;s ? har inget att göra ;( typiskt !

aja idag har jag iaf fått hämta min telefon som har varit inne på lagning :D så nu är jag hel igen ;b (eller nästan;s)
Fast det fanns ju inget kvar på den förutom sms'en  , känns lite trist att läsa dom nu men iaf ;s hade varit bättre om dom bara försvann. får ta bort dom själv, men det är svårt ..... 

Nu sitter sixten här brevid mig och ser fundersamm ut , han är så söt :) älskar min sixten misse :)  kanske han vill ut ? ;p haha ! jag ska gå och öppna åt han ja ;D har ändå inte så mycket att skriva heller så byebye !

xoxo/e.j!


sixten när han var kattbebis! han är så fin så jag blir galen :)

Kommentarer
Sixtens ägare! :P säger:

Hörru Evelina Jönsson... Glöm inte att de är min katt! Jag komemr juh få tillbaka han till vintern för mamma säger att du inte klarar av han.. Men han är rätt snygg måste jag då säga!

2008-08-24 | 06:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback