Lördag 16 augusti!

Hejhej , Har kommit hem från fotboll'smatch för ett tag sen ;) Gick bra för laget , 2-2 blev det ! (Y) Fast för mig gick det inge bra ;s vet inte vad det var som gick tokigt ? men nått vare iaf , kunde inte alls spela , så typ direkt när jag kom in så bytte jag ;s Hoppas det gåt bättre nästa gång lär jag ju säga då =)

Idag ska vi fira morfar som fyllde 70 i torsdags :) GRATTIS :D ! så det blir väll lite god mat och tårta :) sen senare hittar jag väll på nå annat , vill göra något riktigt kul eftersom det är sista lördagen på lovet , men jag har så dålig fantasi så jag vet inte vad jag ska hitta på . ;s :b 

Men nu ska jag kila, ska snart gå upp till mormor&morfar :) lär fixa grejer före :p byebye !

xoxo/ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback