Onsdag 20 augusti.

Heej! ojojoj, vilket intresant inlägg jag gjorde igår ;p höll faktiskt på att somna sittandes vid datorn. Idag är jag också vääldigt trött , men inte så som igår , men nästa så ;s

aja , igår hade konstigt ont i ryggen så det blev ingen träning iaf , orkade inte heller ändåså. Följde med erica till hofors ist och gick ut och gick där :) Sen kolla vi på damlags match , fast inte på hela eftersom vi höll på att bli uppätna av myggorna :b Sov hos erica gjorde jag också , för vi skulle cykla till hyn med skolan och då kunde jga inte ta bussen med cykeln och så , bra planerat hagaskolan (Y) !

Idag besökte vi brandstation med skolan , lite intresant faktiskt , eftersom jag är intreserad avv att bli brandkvinna :D Men idag insåg jag att det var ettt vääääldigt jobbigt jobb , mycket tungt att bära och man lär ha väldigt bra kondition . Kanske inte är nått för mig alltså , eller så får jag helt enklelt bygga på mig lite muskler och skaffa bättre kondition , ändå rätt långt innan jag kommer ut i arbets livet ;P

Nej nu vart jag sådär trött igen så jag inte kan skriva mera... bye !

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback