Tisdag 26 augusti.

Hellååå !  alltbra ;D ?  Idag har jag somvanligt nuför tiden gått i skolan :p gått rätt bra ändå :D yäe!

Senare idag så ska jag på träning, inte så värst laddad idag , det är bara föratt jag är trött nu ;p kanske piggnar på lite senare när det blir dax  ! föresten.. jag tror jag håller på att bli sjuk , är lite snorig , och jag blir febervarm ibland . + tröttheten . men den har jag väll jämt nu ;/   Jag har inte tid att vbli sjuk nu heller ;S nu börjar vi komma igång med skolan och då får jag inte vara borta  ,även hur skönt det nu än är, då kommer jag bara efter, och det får jag absolut inte göra . ska hänga med detta år :D !!!

aja. detta vart ju ett väldigt intresant blogginlägg ! ;p hahA! byebye !

xoxo/ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback