torsdag 28 augusti

hejhopp:) shiet, idag när jag skulle vakna gick det inta alls bra ;s Kom absolut inte ur sängen .. Så jag somna om. vakna igen 10 i åtta , så sa pappa bah : evelina nu MÅSTE du gå upp !! men det gick inte då heller ;S så låg jag vaken en halv timme till kanske och inte kunde gå upp ur sängen , tillslut så tog jag det vääääldigt sakta ;p sen var det bara att skynda sig för att hinna med 5 över 9 bussen :p  Konstigt att inte nånn lärare fråga vart jag varit , märkte väll inte ens ? hörs och syns inte så mycket nu nåmera ;b

Imånn är det frilufs dag och vi ska vara kvar på skolan och leka och se på film, medans 9:1 åker till borlänge och badar ;s fusiksar!  sånt är livet antar jag ! 

Träning blir det idag också :D men hoppas att vi inte ska spring slingan ! är inte på springa slingan humör . det är värkligen hur tråkigt som hälst att springa den ! plus att mina ben orkar inte springa efter man har sprungit den ;P  Hoppas det blir nånn övning och sen match :D:D kuldet (Y)!


hade ingen rolig bild att lägga ut ;P

byebye! xoxo/e.j!

Kommentarer
Erica säger:

HAhahaha du är fan itne klok du jänta!

2008-08-29 | 00:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback