Torsdag 7 augusti,

hejhej! idag har jag ingen aning om vad jag ska skriva men kände ändå för att göra ett blogginlägg :)

Igår var jag till falun en snabbis, emelie skulle shoppa lite och jag fick hjälpa na ;p Det var typ jätte rea på stadium så hon handla 1 par jeans 2 par skor också köpte jag en hoodtröja och det var endast c.250 kr ;o woow, det kallar jag rea =D så ska det vara ! 

 ny hoodie, 49kr Stadium =D

Sen gick jag ut med emma en stund , snacka och knäppte lite kort :) Och efter det gick jag hem igen, emelie och jag kolla på film, Jakten på Lycka . Fast vi såg bara havla typ, den lär vara ganska lång. hitils är det väldigt bra iaf =D

Annars idag då vet jag inte vad jag ska hitta på ? tänkte åka till cityfesten men det får helt enkelt vänta tills imånn :p Då ska jag se på amanda och cash is king :D



Träning senare idag blir det iaf , och då ska jag ha bättre tid när vi ska springa , är inte alls nöjd med min tid, men även så sprang jag hela tiden ? humm.. konstigt, får springa fortare nu . men då kommer jag inte orka hela ., aja, blir en överasking hur det går ;)

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback