Merry Christmas



Tänk nu är julafton äntligen här, så fort det har gått , nämner säkert det varje dag i min blogg. Men det har ju värkligen det,gått fort :)

Nu ligger jag och kikar runt lite på datorn , känns som det var längesen sist . eller iaf på min dator ;p Har ju sovit så ofta hos erica och gnällspiken. så det har inte blivit så mkt dator.



Tidigare idag följde jag ju med på ultraljud , gud vad häftigt det var ;D man såg liksom bebisen, prata med oss gjorde den å ;D Men det var en envis rackare som inte ville sära på benen x) så man kunde inte se vilket kön det var ;/ typsikt , jag som var så nyfiken. Men dom kanske ska åka in och kolla 3D-ultraljud typ och då kanske man ser :) får hoppas på det iaf ;D

Efter ultraljudet vart det shopping i gävle,valbo och sandviken , sen hem till ängsvägen på uppesittarkväll . men vann man ngt då ?? NEJ, ingenting ;o bajsbingollotto ;S



Nej nu ska jag sova :) God Natt och God Jul förstårs -v-

Kommentarer
Frida,H säger:

tack eveLina!:D

2008-12-26 | 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback