Bloggen !

Jaha, asså jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag ska skriva blogg och sedan glömt bort det :/ men nu ska jag göra ett nytt försök igen =D
 Hört att det är ganska ''inne'' med att skriva blogg ;P haha, (kändes lite pinsamt med att skiva inne) aja, så nu ska jag försöka skrivar så det ryker i tangenterna ;p även fast jag är lite dålig på att komma vad man ska skriva, säkert hur tråkigt som hälst att läsa min blogg men iaf , inte mitt bekymmer ;)

Måndag 25 Februari !

Idag har jag varit till sandviken. Skulle hjälpa mamma och pappa att välja tapeter till deras rum. men dom ville leta själva eftersom annars gnäller jag bara - Vad får föreldrar allt ifrån :o ? Så emelie och jag gick upp till InterSport och Crispin. Jag hitta världens finaste stövlar där :D sånna som jag alltid viljat haft men aldrig hittat dom , har bara varit som en dröm sko , sen stod dom bara där ! men tyvär så fanns det såklart inte i min storlek + att det kanske är lite dumt att köpa stövlar nu , nu när det ät VÅÅÅÅR! eller det käns som det iaf :) videkissarna har ju kommit , och då lär det juh vara vår ;p

aja , nu ska jag se på Abbey & Janice - Beauty and the best ! eller det börjar om en halvtimme men jag ska duscha först. YääeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback