Fredag 11 Juli.

Heej! Idag starta jag dagen med att ta tåget till gävle med emma :) var totalt inställd på att handla visste precis vad jag skulle ha , självklart fanns inte klänningen som jag vill skit gärna ha ;s så jag tappa humöret direkt . men det gick upp snabbt igen ;b tröst köpte mig en tidning ;p

Emma och jag köpte kompis armband ;p hihi ! Emma köpte typ världens finaste skor ;D ville också ha , men tyvär så passar inget mina fötter ;s sen köpte hon en väldigt fin klänning också :)) (Y)










Nu ska väntar E och jag på R & L , vi ska cykla upp till hofors ;o ;p haha! Träffa antonia och jessica :) cyklingen hem inatt ser jag inte fram emot,  kallt,blött , menhoppas vädert håller sig uppe ;P  nu lär jag fixa mjukbyxor , emma tvingar nog på mig ett par ;p byee! ¨


Nytt i gaderoben ;D

''rollingstones'' linne H&M 198kr 
SOLO tidning med läppglans+Halsband! 
Armband Glitter 68kr (trorja)

Vårt kompisarmband :) fint som snus ;D
xoxo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback