Fredag 25 Juli.

hejhej, idag har jag spenderat hela dagen i malmjärn med rebecka =) varrmt både i luften och i vattnet ;p tyvär så har jag inte inköpt någon solskyddsfaktor så jag ser ut som en kräfta i ansiktet , bröstet och axlarna ;s good, bränns som satan gör det också .

Senare ikväll ska jag och syster käka tacos , mamma och pappa är på trav i borlänge och stannar natten ;p så vi får göra egen mat (Y) tacos självklara alternativet :D Sen ska jag nog gå till linn och se på film med emma och rebecka blire nog :) trevligt!

Imånn vet jag inte vad jag ska göra , kanske ska jag till hofors ? eller så ska jag på johnny cash show ? ;p hummmmm.  får se hur det blir .. ;p byee !

xoxo<3

faan , jag som skulle lägga in lite bilder nu , också är min sladd borta ;s åhhhh! fårse om jag hittar den och lägger in senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback