Lördag 26 Juli.

hejhej underbar värme idag också :) mmm.jag gilllar ;) haha ! förutom att jag har bränt sönder mig på baks5dan av låren så jag knappt kan sitta eller gå ;s pannan svider också väldigt mycket kan jag lova ;p men är man med i leken får man leken tåla ;p

idag var jag till malmjärn en sväng med sandra och emelie :) fast jag åkte hem efter en timme kanske , hade så ont i pannan även fast jag skydda den , mammsen kom upp och hämta mig , sen åkte vi upp till farmors stuga i edsken , bada lite och så ;p vart lite bättre i pannan när jag låna en keps :)

Nu måste jag gå och göra mig iordning, blir hofors ikväll . Emma och jag ska sova i ericas nya lägenhet :D fintde! byeee !

xoxo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback