Onsdag 16 Juli.

åhh , om jag ändå var 18 nu , då kunde jag ha fått gått på brolle <33 typiskt ! aja , lifesucks.

Idag iaf har jag på förmiddagen varit till malmjärn , cykla dit :D diplomtilloss:) Det var galet varmt när vi cykla dit, men när vi kom dit gick vi direkt mot vattnet , men då börja det blåsa förskräckligt mycket , emma var i , men jag satt på bryggan , men blöt vart jag iaf , stänkte upp ton med vatten ;s men jag var sköönt ändå , sen sola vi och då var det perfekt temperatur , sen börja det blåsa och det vart galet monligt , så vi bike'a hem ;p

Nu har jag nyss komit hem från gävle , mamma,pappa och jag åt på ... asså good , hur stavas det ? ingen aning , men typ cowboy och julsaker ;P haha ! nifattar :) Sen gick vi ut på stan lite , såg bla. Babbsan och Nordman ;p hihi !

Jag har kommit på att jag vill ha en keps , eller en hatt , men det finns ju ingenstans ;s vill ha en elinkling hatt , och kepsen ska vara en sån med typ nät , haha ! kan inte förklara ;p det får avsluta ;p nu ska jag titta på pussycatdoll's 2 ;D byee !

xoxo:)

Kommentarer
Erica säger:

Church street...... NUTS!

2008-07-17 | 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback