Onsdag 30 Juli

hellohej ! idag skulle jag egetligen vara hemma och städa och plocka lite , men pappa sa till mig i morse att farmor höll på att steka pannkakor för hon trodda  jga skulle dit ( hon vet hur mycket jag ÄLSKAR hennes pannkakor ) så jag lära ju bara åka dit :) gott som satan vare :D
Sen vart trött , somna på luftmadrasen på bryggan . Pappa väckte mig typ i sista sekund, höll precis på att ramla i sjön (skulle vrida på mig) Men då skicka pappa in mig i stugan ;p

Sedan när jag vakna åkte jag och emma spela minigolf vid stora badet ;p elller jag spela inte , skrev bara emmas poeng , trökig som jag är ;p

Imånn kanske jag ska cykla med linn till edsken. Fast jag borde ju egetligen vara hemma och städa , fast om det är fint väder är det ju bäst att passa på att bada och så .. håller tyvär säkert inte i sig så länge till ;S Om man har tur ska kanske mamma och pappa också till edsken så jag slipper cykla, latmasken kryper fram ;p haha !

nu ska jag gå ner till emelie och se andra delen av ebba och didrik .! suppperbraaah:) bye!

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback