pearl harbor !

hejsan , nu har jag varit ute och sprungit och hälsat på mormor , det gick väll rätt så bra ! sprang inte hela tiden , men för det mästa iaf :) 2.5 km  blev det, och imånn blire väll 3 km  med emma tror ja ;p om vi orkar, vilket jag tror att vi inte gör , haha  ! men vi måste ! :)

jusstia , glömmde säja tidigare idag att igår kväll grät jag mig till söms ;s såg på Pearl Harbor , det måste typ vara den sorgligaste filmen ever , eller iaf en utav dom sorligaste. Även fast jag har sätt den några gånger så grinar jag ändå lika mycket ;s den är värkligen så hemsk ;s nästan så jag bryter ut i gråt bara om att tänka på den ;p Men det bästa med den är ju att Ben Affleck och Josh Hartnett är med <3 good , they're so goodlocking ;D

Eftersom det inte gick att ladda upp hot'ie igår så provar jag med det idag ;p Lag upp bild på bilddagboken igår vilken som skulle vart det iaf ;D Robert Hoffman <3333 Men jag byter idag ;p  Fast kan slänga in bild på Robert Hoffman också ! en liten ;P

H.O.T'ie of the day !

BEN AFFLECK OCH JOSH HARTNETT!


Omg, det blev en dubbel idag , (trippel) Kunde inte bästemma vilken
vilken det skulle blev . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback