Tisdag 1 Juli

Hejhej, Idag går dagen rätt segt ;p Jag gick upp klockan 8:15 , emelie och jag tog bussen in till sandviken ;p Hemma typ igen vid 12 , så nu går det segt .. 

Emelie och jag lagade även mat idag , det såg så gott ut , jaah , det var gott också såklart :) Det vart Hamburgare,Ris,Stekta champinoner, sallad och bea-sås :D mumma!

 mumsig mat !

Senare idag blire träning , kan inte riktigt tiderna ännu, men jag ska höra av mej till emma och se efter ;)

Igår: jaa, då var jag hos mormor och hälsa på , skulle lämna tillbaka morfars kamera , som jag har haft sen rebeckas och dom's konfirmation ;p hehe^

Usch, vilket oväder det var igår, Vääärsta regnbågen det var efteråt då ;p haha!





Nää, nu ska jag vänta tills the hills börjar ;b byebye!

xoxo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback