Tisdag 15 Juli

Heello! Seg dag idag lär jag säja. vet inte alls vad jag ska hitta på, det är värkligen tråkigt ;/ Men vad ska man göra då ? tips jotack , vore bra =) ?  Idag har jag iaf letat i mamma's och  pappas gaderob efter kläder , hittade lite oversizeshortor ;p men annars inget fynd ;s  Läste i Natacha Peyre's blogg hur man kan fixa snygga outfits om man inte har råd , eller tex i mitt fall , aldrig kommer iväg och handlar :s lägger ut tipsen här åh :) 


 
Om man inte har råd att köpa nya kläder kan man:


1. Köpa nya snygga/unika knappar och byta ut dom på något gammalt plagg.

2. Klippa av ett par gamla jeans och vika upp den avklippta kanten, plötligt har du ett par trendiga jeans shorts.

3. Rota bland din mammas eller mormors/farmors gamla kläder, där hittar du garanterat något trendigt.

4. Slita ut ett par jeans med hjälp av sandpapper och rivjärn.

5. Färga om ett plagg.

6. Sno en skjorta av din pappa eller pojkvän och ha ett snyggt skärp i midjan.

7. "Lyfta" din outfit med hjälp av accessoarer.







Så det är vad jag har försökt underhålla mig med idag  ! ;p nu väntar jag på att klockan ska bli springtime , emma och jag ska ut snart , ska nog gå till henne lite tidigare eftersom jag ändå inte har ngt för mig ;p

Näääe, nu orkar jag inte sitta vid datorn , byeee !

xoxo:)


Kommentarer
Anonym säger:

Ett Tips!

Åk ivaä på lite schopping, ta Emma med dig!!!:)

2008-07-16 | 14:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback