Tisdag 22 Juli.

ojoj, lite seg uppdatering , men jag har faktiskt gjort saker dom senaste dagarna :) Kalas tex, emelie fyllde ju 19 i Söndags och Rebecka fyllde 15 igår :D grattis i efterskott !

Igår var jag ÄNTLIGEN till valbo :) åhh, vad härligt , ioförsig så köpte jag bara en oversize shorta och ett par skor men iaf .. skönt att shoppa av sig lite :) Senare på Kvällen åkte jag till rebecka och fira henne ;D


Mitt nya köp:)                                                         birthday kalas ;p

Idag har jag städat ur min gaderob, och usch , det var ganska jobbigt , nu har jag kastat lite och vikt ihop allt så nu finns det utrymme för nytt :D yäeä !
Och idag skulle jag göra en egen uppfinning så jag kunde hänga upp mina glasögon , och när jag skulle spika fast den så självklart gick spiken igenom och lite färg lossna ;s typiskit! Men snyggt i gaderoben vart det iaf (Y)


Plocka ur, sortera , vika ...........                          resultat :D

Emma och jag får tatuera oss nu :D yippi! så det står på att-göra-listan innan skolan börjar ;D tyvär så kan jag inte göra det den här månaden, mamma och pappa tycker att det inte är någon idé eftersom det börjar bli varmt nu och man kanske ska bada och så. men innan skolan ska den sitta på min hanled alltså :D

bye! xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback