Tisdag 28 Juli

tjenahejsan:) Idag har jag varit i edsken igen ;D i farmors stuga, är häällre där en på stora badplatsen ;p har varit där tre dagar idag. Idag var Kusin Emma där också, trevligt med sällskap ;D Ska förmodligen dit imånn också :)



Idag har typ bekräftelsen till mitt ID-kort kommit. Så nu lär jag ju i väg och knäppa kort . aauutch, pinsamt! Tänk om kortet blir fult , då lär jag leva med det ett tag ;S

Känns som jag ska göra mycket nu på slutet av sommarlovet, fast igentligen är det ju inte alls mycket. tyyp. Stockholm med emma , cityfesten , tatuering , alborgen eller någor annat skojs med flicks !  se, inte alls mycket men ändå ;p

Nu ska jag ringa och höra hur det är med linn , sen blire nog film med emelie ! byee !

xoxo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback