Tisdag 8 Juli

Hejhopp! Idag har jag följt med emma sjöstrand när hon skulle tatuera sig, så jag skulle få mig en inblick ;) såg inte alls ut att göra ont ;p hon tatuera in sitt namn på hanleden , funderar på om jag ska tatuera in ett typ kinatecken på samma ställe ;D men jag vet inte om jag pallar nervositeten ;p jag lovar att jag var nervösare än emma idag ;P Hon sa att det gjorde ont bara över ådrorna , men annars var det inte så farligt , så jag litar väll på det ;D hoppas att jag vågar :)) jag tror jag vågar ;p även fast jag inte pallar sprutor , men det är bara föratt dom vill jag ju inte ta , en tatuering vill jag ju ha ;D ska nog gå bra :D hihi!

Annars idag har jag varit med rebecka , vi har dasat loss till uggla och annan gammal bra musik ;D uggla 1;a på min lista jusst nu ;D hehe :) Och senare ska rebecka och jag på crusing i storvik ;D efter det allsång (en fågel viska i mitt öra att brolle är där idag) och efter det ska jag ut och springa med emmsi :D häärligt!

kanske slänger in någon bild sen :) mobilen blir ju iaf med ! byebye!

xoxo<3 e.j!


rosa flames ;) yääey !

humm . . ? tänkte på ace ventura när jag såg den ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback