Fredag den Trettonde .

HejHopp, Usch, Nu har sommarlovet börjat och jag ligger endast hemma och snorar och hostar för jag är sjuk ;/ suck , det är väll typiskt . :(  Men jag blir nog frisk snart (Y) hoppashoppas!

Idag har jag tittat lite på olika filmer , gråtit en skvätt till ladder 49 ;( buhu! sorlig film!
Jag har också varit hundvakt idag , till mormors hund tindra :) Tjäna en 50;lapp på det :D nice!

Klocken sju idag ska tjejerna se på film,och äta osv. blir så avensjuk för jag vill också vara med :( kanske tittar in en sväng efter dom har ätit och så . vill ju inte smitta dom , då blir dom säkert sjuk till midsommar och det vill jag inte riskera. + att linn har hund , och det är ju inte det bästa just nu . Okej, då tänker ni, men du var ju hundvakt idag ?, men det är såhär, tindra är en liten dvärg's pudel och det är allergi hundar, dom flesta som är allerigisk tål dom . och jag är nästan en av dom :) 


Bus-tindran ute;P

Naaw, min lilla bebis..


xoxo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback