Midsommarafton!

Glad Midsommar ! lär jag ju börja säja :) Synd bara att jag har inget för mig att göra, blir väll att man går upp och tittar vilka som är på gästis ;b in kommer jag ju inte :(;p Sen i morgon blire väll hammarbyparken ;p även fast jag inte är så sugen att åka dit , men då cyklar man och då tränar man ju medans (Y) great ! hhaha!

Jusstia, träning igår gick helt okej, fast i slutet så åkte mitt skavsår upp, så jag kunde inte vara med dom sista 10 minuterna typ ;s  annars gick det bra , föratt vara första gången på hur lång tid som hälst ;p När jag kom hem sa jag till pappa : du pappa det är typ var runt om nu , vad ska jag göra ? Han bah: låt det vara! ;p HAHAHAHAH! höll på skratta ihjäl mig , var det roligaste jag har hört på länge ;p hahah!

Näe, nu ska jag väll ut och plocka blommor år mamma , eller så följer hon med ellet nått , byebye!

xoxo:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback