Midsommardagen!

Hejhej. Igår vart det lite god mat hemma, sen ringde jag rebecka och linn och vi gick upp med alex,viktor och filip och lira lite foboll, eller jag kan ju inte påstå att jag lira ;p satt mäst brevid, gör så onte i fötterna ;p hhihi!

Efter det gick jag hem och satt på mig morgonrocken, och när jag sitter för mig själv kommer antonia instapplandes med sig har hon jessica ;p vi drog upp till IP igen, men då satt vi mäst och prata mitt på plan typ ;p jenny,linn,antonia,jessica,johanna och jag ;p Vi gick runt och titta lite på torsåker ,och fastnade vi gästis =) Så stod vi väll där till typ halv 2 ;p eller jag vet inte riktigt .

Sen gick jag hem och kolla på one tree hill :) och somnade skööönt :D

Idag blir det väll hammarbyparken :) 1 problem bara ! gusch vad trökigt och kallt att cykla hem sen ;p Hoppas emma blir med , då kan hon och jag cykla tsm hem :D slipper man åka ensam ;p vilket inte blir så stor risk eftersom det säkert blir mycket folk och jag är inte den ända som ska hem :) Men jag vill åka med emma iaf :D åhh , tror jag ska ladda kameran tills ikväll =) ! yäyä!

byebye! xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback