Onsdag 18 Juni.

Hejhopp, ännu en dag med rätt trist väder , okej, det är uppehåll nu men jag vill att det ska vara stråålande sol ! jag vill bli brun NU!

Idag vakna jag 12 och det kändes inte bra , som om jag hade sovit bort hela dagen ;/ Vet ju inte vad jag ska göra idag heller, Tänkte gå upp till farmor men nu säjer mamma att hon är i stugan i edsken .

Usch, känns som ingen bra dag idag :( jaaaaag irreterar mig på allt jusst nu ! på små saker som ljud osv. !! Men en ska är bra iaf , och det är att jag ska börja träna fotboll igen ;D vårat lag i torsåker har ju lagts ner , och jag känner att jag inte vill spela i hofors , så jag var och titta när emma träna med 94;orna (trorja) Då fråga en mig om inte jag skulle vara med, och min plan från början var att gå upp och fråga om jag fick vara med och träna. Så det var tur hon fråga för annars hade jag nog inte vågat frågat , så nu ska jag träna igen ;D Synd bara att jag har världens konstigaste skavsår som jag fick igår på min ''powerwalk'' ;p "/

Ne nu ska jag gå och göra ngt , byebye !

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback