Onsdag 25 Juni

Hejsan! Idag är det faktiskt en dag där jag har gjort någonting på ;b yää!

Idag klockan 11 åkte jag upp till farmor i edsken och var där ett tag, så roligt att vara hos farmor eftersom hon är så rolig :D Vi typ rensa groddar från potatisar,sen kolla jag lite på gamla bilder och så , alltid roligt :) Sen kom mamma och pappa upp till tre och då skulle pappa självklart fiska lite ;p Inte föratt skryta eller så men pappa fick faktiskt fisk på första kastet, sen kasta han igen en gång , och sen på tredje kastet fick han en ny , obs. och det var inte samma fisk ! den som han fick andra gången var mycket mindre ;p haha !





















farmor's träd ;)





Sen drog jag hem och då ringde jag antonia, hon bah ; jag kommer snart. =) sen fick jag ett meddelande där det stod typ : skulle åka hem med rolle och marie men dom var å handla och då handla så mycket att dom glömde mig, men jag kommer snart iaf . .
Då låg man och skratta lite ;p haha !
Aja, när hon kom till toråker gick vi ut och gick och pratade osv . ;p sen gick vi till IP och lira lite fotboll , Olsen brother's + dihlen joina ;p



Nää , nu ska jag titta på greys ;p andra sesongen part 2 är jag på nu ;P haha ! byebye !

xoxo<3



vindarnas tempel (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback