Tisdag 17 Juni

Hejhej, kan ju börja med att berätta lite om gårdagen. Igår var jag med emma vi bestämde oss föratt vi skulle baka ngt, så det vart kiwisorbet. När vi stod och mosa och vispa kom jessica och antonia en sväng, vi titta på tv ochh snacka osv. trevligt trevligt! Gick hem typ halv 1 , vart kanske lite sent , men man lär ju passa på nu när det är sommar :)

Idag har Erica varit här en sväng också , vi prova släppa ut sixten men han sprang iväg så erica fick leta lite ;p Men han kom tillbaka iaf :) bradet! Efter kattjakten gick vi ut på ''powerwalk'' (HAHA) tur att hon kommer så jag kan röra på mig lite;p

fick nyss reda på att andreas som min syster hänger med är jonas jonsson's brosa ;p haha, tyckte jag var lite coolt, för jag hade ingen aning om det ;p

Nu vätar jag på emma hon ska hjälpa mig lite med mitt blogg utseénde ;p har ju börjat lite själv som ni kanske ser ;b Men först ska jag springa ner i duschen :) bebye!

xoxo:)


Kommentarer
Erica säger:

Men evelina jönsson........... va är de med jonas jonsson då? tell me about it..!

2008-06-18 | 15:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback