Tisdag 3 Juni

Ojojoj vad tiden går fort, snart är det ju sommarlov<3 jag går endast typ 1 vanlig skoldag till :)

Idag har det varit en jobbig dag, iaf sista lektionerna. gush vad jag hatar fysik! tiden går så himla låångsamt då;s
+ att idag var det sista mattelektionen, medans alla andra grupper satt och fika eller ngt liknade fick min grupp sitta och räkna, surt!

Sen va vi ju på teater klockan halv tolv typ. den var väääldigt läskig , satt faktiskt och smågrina eftersom jag var så rädd, HAHAH! sant faktiskt..;b fast den var rolig också (y) med ett väldigt konstigt slut ;/ men aja.

Fan kom precis på att jag måste damsuga idag, och att det är gossip girl... + att jag ska ner och duscha.
Nänu lär jag lyfta på rumpen .. byeye !

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback