Torsdag 12 Juni.

God Morgon =) Vaknade nyss och tittade på klockan så stod det  4.:48 också blinka den, så det måste varit strömavbrott inatt ? jaja, onördigt att veta ;b

Jaja, vad händer idag då ? Hummm... ingen aning , vet inte ens vad det är för väder 'än , ska kolla nu , hold on...
det  är typ ett stort moln över himlen här , men solen skiner lite igenom.

Vill så gärna gå på en promenad  nu när solen skiner,men känns som kroppen säjer nej ;s Jag är helt slut i kroppen och min hals gör jätte ont :/ så den ända promenad jag får är nog att gå till macken att köpa halstabletter ;s

Får väll se om jag blir bättre senare på dagen , också får jag hoppas att någon rolig typ ringer när jag mår bra :) byebye!

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback