Måndag 24 Mars!

heejsan (;
idag har jag varit med syster och mamma till gävle. köpte mig en t-shirt och en kjol woooooWWW W hur coolt är inte det då ? jag skulle bahöva köpt en jacka , hitta en jätte fin på vero moda , fast den var slut i svart ;s buhuu . men aja sånt är livet .
Justia , påsmiddag igåre varejah , på tal om shoppa i gåvle liksom .
men iaf , i går var jag på påskmiddag hos farmor , fan vad kul vi hade när vi snacka ''skitsnack'' ingen fattar men bara emma. MEN Aj a ;P men sen helt plötsligt så kom jag på att one tree hill var idag/igår) så då var det inge kul nåmera för då lära jag ju tjata hem mina föreldrar ;p  men jag hann komma hem ;D btw, påvägen hem kom jag på att det var OLA i valbo , faaaaaaaaaan där skulle jag ha varit . han är såå snygg , men BJÖRN GUSTAFSSON ! fifan, ge mig han till middagliksom , så sjukt kul när han grina i parlamentet idag <33 HAHA .
Nu är jag även på bliplan med emma at emma;p haha , och vi tiittar på björn :) lovelovelove.
men snart , ska vi se filip och fredrik ;p kul dom med :))

byebyebye '

image5 OLA-LA  ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback