Onsdag 19 Mars

helåhej.

Nu sitter jag i min trånga säng och tittar  på björn gustafsson , hahah :) Massa kärlek åt han <3
men nu iaf cpar youtube ;s den laddar hela tiden ;s notgood. hatar när det blir så .
Idag har det inte varit någon träning heller ;s usch, känner värkligen att jag vill träna! är inte träning förns nästa onsdag .. får träna lite på egen hand ja .
Erica eller Emelie , om ni läser så behöver jag en tränings partner ;) muhaha.

idag i skolan så läste jag typ det mäst liksom meningsfulla jag läst på länge . det lyder:
Ju mer man pluggar , ju mer man lär sig .
Ju mer man lär sig , ju mer man glömmer,
Ju mer man glömmer , desto mindre vet man .

. Hallå ???? hur sant är inte det .

aja, nu ska jag se OTH .. byeby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback