Måndag 19 Maj.

gud vad segt tiden har gått idag ;s trråååk.

när jag kom hem från skolan idag så gjorde jag mn måndags städning ;p men det blir jag ju klar med jätte snabbt , vart lite läxor , men det var ju skiiiiit tråkigt, så det skippa jag . sen skulle mamma och pappa åka och klippa sig så det vart väldigt ensamt hemma :/ så då satt jag lite vid datorn, sen kolla jag lite på walk the line. sen när mamma och pappa kom hem  fck jag nå ryck,, så jag gick ner i källaren , jag skulle helt plötsligt bygga en hylla till gaderoben , men jag upptäckte ganska snabbt att det inte gick som jag tänkte. så jag gick upp och satt mig vi datorn, och nu sitter jag där fortfarande;s
usch. av ngn konstig anledning har jag ont i kroppen men aja.

Men nu snart är det 'ladder 49' på kanal 9 med joaquin phoenix<3 som jag ska se !

image28

men måste röra lite på mig nu så byebye^ btw , grattis till mig på JÖNSSON'namnsdagen :) + grattis till andrea som fyller 15 :)

xoxo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback