onsdag 14 maj.

Godkväll!
blev inge skola idag ;s lära orientera själv och det ville jag inte ;/ kul och springa helt ensam och övergiven , nej tack !
Men idag har jag varit glad som satan =)) vet inte riktigt varför , men ibland har jag sånna dagar. tidigare idag satt jag och titta på youtube, på gamla klipp som vi tjejor kolla på med henrik - sagan om tvreperatören vetni . HAHAHAHA , höll på skratta ihjäl mig när jag såg det ;p Satt liksom helt ensam här hemma och titta på YT och asgarva hela tiden typ . hihi.
Annars idag så har jag varit i gävle med emma och ngra andra ;p var på donken , fick vänta hur länge som hälst på stripsen och drickan ;s drog på emmas och min shopping tid . Sen blev det bio , såg på ''what happens in vegas'' tror jag den hette .. den var rätt kul faktiskt , sluta ju väldigt vackert, som alla filmer gör. =)
Sen på bussen hem skratta jag och emma väldigt mycket , kuldet :) vi körde gamla björn gustafsson'are och johan glans'are :P HAHA ! härliga killar det :) nädu , nu ska jag nog se på ngn film , ska se om jag hittar någon jag inte har sätt ;p annars blir det american history x . I'm back on track. såg den igår , före det var det jätte längesen faktiskt ;p byebye, imånn blir det skola kan jag lova !:)

xoxo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback