sjuttunde maj!

hejhej, idag är det den 17 maj, vilket innbär att det är norgies nationaldag ;> fast vad är nationaldag förnått ?  humm.
aja, Nu sitter jag hos emma och jag inte de minsta social ;s men ska vara det snart :D
vill säja att jag tycker det är grymt synd att sverige förlora igår ;/ dom hade ju canadeserna ett tag i andra , men så drar dom på sig en dum utvisning ;s klantigt! menmen.
Jag såg inte klart matchen , somna i tredje ;p man blir ju så trött . haha .

Idag på morgonen har jag tittat ¨på grey's anatomy, har lånat 1;a sesongen av emma seabeach , och hon låna oth av mig ;b fast gray's är absolut inte lika bra som oth. men det går ju att titta på . Men nu har jag inte så mycket mer att skriva så jag ska väll gå till emma ;p byebye

xoxo

image24
evelina&emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback