sol&värme!

tjabba! Nu sitter jag vid köksbordet och äter en macka och ser ut genom fönstret på det fina vädret . Underbart!
Igår grilla vi somsagt. vart lite sent ;s kom iväg från jessica typ vid åtta kanske , först kom vi på att vi hade glömt dricka, vi jessica och linn drog ner på cyklen till lilla sparköp. sen när dom kom fortsatte vi gå, efter en stund kan jag på , Hönni har vi med tändstickor nu ? jag såg direkt i jessicas blick att vi inte hade det , damn ;/ men jessicas pappa koom med det . När vi väl kom dit skulle vi göra eld , tog hur lång tid som hälst.. ( ingen lyssna på mina braha planer ) menmen , fick ju tillslut mat , fast jag kasta bort köttet , smaka fisk ;S uschabuscha . sen gick vi hem i mörkeret, och då ville jessica och antonia ut igen , men det ville inte jag och emma , så vi drog hem halv 12 . skönt att komma hem ändå , och få se lite oth ;p <3 hiuhi!

näni , nu ska jag ut på studmattan =) höres ! bye xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback