tisdag 13 maj.

hello, I'm evelina jönsson =) Idag har jag varit hemma från skolan , mådde inge bra när jag vakna, mår inte så bra nu heller , vi får se hur jag gör imånn, jag vill vara med på orienteringen, men jag är  rädd som satan ;S (för björnarna) ;s
idag har jag tittat på film, jag börja med att titta på spiderman 3 , det kändes hur lång som hälst. jag somna två gånger i den , och när jag vakna var det fortfarande inte slut ;s jag ska nog se den igen senare ngn gång , så jag ser hela .
Sen titta jag på Walk the line , underbar film <3 jag blir sur, arg , ledsen och sammtidgit glad när jag ser den . it bring out so many feelings;p
Nu ska jag nog lägga in bilder på bdb från konfirmationen i söndags.;P
byebye.
xoxo.

image20
<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback